Γνωρίζοντας τις απαιτήσεις της εποχής και θέλοντας να εξασφαλίσει την γρήγορη παράδοση των προϊόντων της, η GRIGI συνεργάζεται με εταιρία courier.
Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται σε 5 εργάσιμες ημέρες από την παραγγελία σας στην ηπειρωτική Ελλάδα και 6 εργάσιμες ημέρες στα νησιά.
Με την περάτωση της παραγγελίας, η GRIGI αποστέλλει e-mail με τον κωδικό της αποστολής. Με αυτόν τον κωδικό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μέσω του site και να γνωρίζετε που βρίσκεται κάθε στιγμή.
ΑΛΛΑΓΕΣ
Η αλλαγή του προϊόντος γίνεται δεκτή (εάν είναι δυνατή να γίνει) εφόσον πραγματοποιηθεί μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.
- Κατά την αποστολή κάθε παραγγελίας, η εταιρία μας ελέγχει τα προϊόντα για τυχόν ελαττωματικά κομμάτια ή τμήματα αυτών. Σε περίπτωση όμως που τύχει και παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να το αντικαταστήσετε, εντελώς δωρεάν.
Για τις αλλαγές θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την εταιρεία courier που παραλάβατε την παραγγελία σας και όχι κάποια άλλη εταιρεία της αρεσκείας σας, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε εσείς τα μεταφορικά έξοδα. Στείλετε το δέμα από την courier που παραλάβατε και ενημερώστε ώστε να γίνει με χρέωση στην “GRIGI”(Σ.Γ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε) και στη διεύθυνση ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 240, 54628 , ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Επίσης μπορείτε να καλέσετε την courier που σας παρέδωσε τα προϊόντα και να τους ζητήσετε να έρθουν να παραλάβουν το δέμα από το χώρο σας, χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος είναι:
- να μην είναι χρησιμοποιημένο.
- να μη φέρει εσωτερικές ή εξωτερικές φθορές.
- να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία με την απόδειξη αγοράς του.
- για να προστατευθεί το κουτί του προϊόντος πρέπει να είναι τυλιγμένο με κάποια σακούλα ή συσκευασία.
Για οποιαδήποτε απορία σε σχέση με τις αλλαγές επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310459121 ή μέσω e-mail στο grigieshop@grigi.gr για την αποφυγή τυχόν λαθών.